Gianhien Cs0003P60 Rms Tıtanik Ahşap Hazır Gemi Maketi (GNCS0003P60)

Marka : GIA NHIEN
Fiyat : ₺12.105,36(KDV Dahil)
Stok Miktarı : 1
Barkod : 6924006938416

sezon kodu

Ölçek :

Gıanhıen Cs0003p60 Rms Tıtanik Ahşap Hazır Bacalı Gemi Maketi

Marka: Gianhien
Stok Kodu: CS0003P60
Ölçek: 60x8x26 cm
Tipi: Sergilemeye Hazır Ahşap Model
Parça Sayısı: 1


Titanik Ahşap Gemi Maketi İçindekiler

  • 1 adet hazır ahşap gemi maketi

Titanik Ahşap Gemi Maketi Özellikleri

  • Gerçeğinin küçültülmüş ahşap maketidir.
  • Gövdesi fırınlanarak kurutulmuş ahşap malzemeden, tamamen el işçiliği ile yapılmıştır.
  • Aksesuarları pirinç ve beyaz metalden yapılmıştır.
  • Yelkenleri bezden olup tüm dikişler elde yapılmıştır.
  • Teknenin altında, zeminde durmasını sağlayacak orijinal standı bulunmaktadır.
  • Nakliye esnasında zarar görmemesi için özel ahşap sandıkta , ayrıca da karton koli içerisindedir.

Titanik Hakkında

    Kraliyet Posta Gemisi TITANIC, Yaldızlı Çağın son büyük hayaliydi. Bir refah, güven ve uygunluk çağının en büyük başarısı olarak tasarlandı. Kimse bilmese de, dünya büyük ölçüde değişmek üzereydi. Radyo 1901'de icat edilmişti. Wright Kardeşler'in ilk başarılı uçuşu 1903'teydi. Sınıf, ahlak ve cinsiyet rolleriyle ilgili eski varsayımlar yıkılmak üzereydi. Titanik kavramı çağın doruk noktasıysa, belki de çöküşü eski dramın bitişini ve yeni bir dramın başlangıcını belirleyen perdeydi. Son derece rekabetçi transatlantik buharlı gemi işi, gemi tasarımında, boyutunda ve hızında son zamanlarda büyük ilerlemeler görmüştü. Liderlerden biri olan White Star Line, saf hızdan ziyade boyut ve zarafete odaklanmaya kararlı. 1907'de, White Star Line'ın genel müdürü J. Bruce Ismay ve Harland & Wolff'un (1869'da kuruluşundan bu yana White Star Line'ın gemi yapımcısı) ortağı Lord James Pirrie, konfor için yeni bir standart belirleyecek üç muhteşem buharlı gemi tasarladılar. , zarafet ve güvenlik. İlk ikisi Olimpiyat ve Titanik olarak adlandırılacaktı, son isim Ismay tarafından ezici bir büyüklük ve güç duygusu iletmek için seçildi.

           İki gemiyi tasarlamak bir yıl sürdü. Olympic'in inşaatı Aralık 1908'de başladı, ardından Mart 1909'da Titanic izledi. Harland & Wolff'un Belfast tersanelerinin muazzam projelere uyum sağlamak için yeniden tasarlanması, White Star'ın New York'taki iskelesinin ise gemilerin daha hızlı hareket edebilmesi için uzatılması gerekiyordu. rıhtım. Titanic'in gövdesini tamamlamak için geçen iki yıl boyunca, basın geminin görkemiyle ilgili tanıtımlarla dolup taştı ve Titanic, fırlatılmadan önce neredeyse bir efsane haline geldi. Tamamlanmış çeliğin Mayıs 1911'de "lansmanı", yoğun bir şekilde duyurulan bir gösteriydi. Biletler yerel bir çocuk hastanesine fayda sağlamak için satıldı. Daha sonra, geminin birçok tesis ve sisteminin inşasını, özenli ahşap işçiliğini ve güzel dekorunu içeren "donanım" için alındı. İlk yolculuğunun tarihi yaklaşırken, tamamlanan Olimpiyat bir çarpışma yaşadı ve kapsamlı onarımlar gerektirerek Titanik'i zamanında tamamlamak için mücadele eden Harland & Wolff'taki iş yükünü artırdı. Titanik'in ilk seferi 20 Mart'tan 10 Nisan'a ertelendi. Titanik 883 fit uzunluğunda (1/6 mili), 92 fit genişliğinde ve 46.328 ton ağırlığındaydı. Omurgadan köprüye 104 fit boyundaydı, neredeyse 35 fit'i su seviyesinin altındaydı... buna rağmen, suyun üzerinde, zamanın çoğu kentsel binasından daha uzundu. Üç gerçek duman yığını vardı; Dördüncü, kukla bir yığın, büyük ölçüde, devasa büyüklüğü ve gücünün izlenimini arttırmak ve sayısız mutfağından ve kadırgalarından duman çıkarmak için eklendi. O, insan tarafından yapılmış en büyük hareketli nesneydi. Geminin muazzam boyutu ve karmaşıklığı, İkinci Subay Lightoller tarafından hatırlatılan bir olayla gösterilmektedir. Sancak tarafında, "bir atı ve arabayı geçebilecek kadar büyük" bir iskele kapısı vardı. Ayrıca, modern güvenlik teknolojisinin bir harikası olarak tasarlandı. 1 inç kalınlığında çelik plakalardan oluşan çift gövdeli bir gövdesi ve köprüdeki tek bir elektrik düğmesiyle veya hatta otomatik olarak elektrikle otomatik olarak tetiklenebilen devasa kapılarla kapatılmış 16 su geçirmez bölmeden oluşan (çokça duyurulan) bir sistemi vardı. su sensörleri. Basın ona "batmaz" demeye başladı. Konaklamaları herhangi bir okyanusun en modern ve lüksüydü ve her odada elektrikli ışık ve ısı, elektrikli asansörler, bir yüzme havuzu, bir squash kortu (çok modern kabul edilir), bir Türk Hamamı, mekanik atlı ve mekanik bir spor salonu içeriyordu. binicileri formda tutmak için deve ve Kıtadaki en iyi otellere rakip olacak kamaralar ve birinci sınıf tesisler. Birinci sınıf yolcular, D Güverte'de geminin genişliğini dolduran görkemli birinci sınıf yemek salonunda yüksek yemeklerin tadını çıkarmak için altı katlı, cam kubbeli büyük bir merdivenden aşağı süzülürdü. Daha samimi bir atmosfer isteyenler için Titanic, görkemli bir alakart restoran, şık Palm Court ve Verandah restoran ve şenlikli Cafe Parisien'i de sundu. Atlantik'teki en iyi müzisyenlerden iki müzik topluluğu (standart olandan ziyade) teklif etti, birçoğu rakip gömleklerden çekildi. Birinci ve ikinci sınıf olmak üzere iki kütüphane vardı. Üçüncü sınıf (direksiyon) kabinler bile bazı daha küçük buharlı gemilerdeki birinci sınıf kabinlerden daha lükstü ve Titanic'in göçmen yolcularından bazılarının kendi evlerinde sahip olmadığı olanaklarla (kapalı tuvalet tesisleri gibi) övünüyordu. Orijinal tasarım 32 cankurtaran botu gerektiriyordu. Bununla birlikte, Beyaz Yıldız yönetimi, tekne güvertesinin dağınık görüneceğini düşündü ve toplam cankurtaran botu kapasitesi 1178 için sayıyı 20'ye indirdi. Titanik'in 3500'den fazla taşıma kapasitesine sahip olmasına rağmen, bu aslında zamanın düzenlemelerini aştı. insanlar (yolcular ve mürettebat).

İlk yolculuk "en iyi insanları" cezbetti: İngiliz soyluları, Amerikan sanayicileri, New York ve Philadelphia sosyetesinin en kremsi. Aynı zamanda Amerika veya Kanada'da yeni bir hayata başlamayı umarak birçok yoksul göçmeni de çekti. Yolculuk Southampton'da 10 Nisan 1912 Çarşamba günü Öğlen saatlerinde başladı. Gün batımına kadar Titanic, ilave yolcu almak için Fransa'nın Cherbourg kentinde durmuştu. O akşam İrlanda, Queenstown'a doğru yola çıktı ve 11 Nisan Perşembe günü saat 13:30'da Atlantik'e doğru yola çıktı. Deneyimli transatlantik yolcuları yeni gemiden derinden etkilendiler. O kadar büyüktü ki denizin hareketini neredeyse hiç hissetmiyorlardı. Devasa, güçlü motorları, diğer buharlı gemilerde yaygın olan rahatsız edici titreşimlerin neredeyse hiçbirini üretmiyordu ve sesleri zar zor algılanabiliyordu. Ve bu olağanüstü konfor seviyesine, rotadaki en hızlı tekne değil, kesinlikle ilk beşten biri olan 22 deniz mili ile seyahat ederken ulaştı. Hava güzel ve açıktı ve su sıcaklığı yaklaşık 55 dereceydi. 1912 kışı alışılmadık derecede ılıman geçmişti ve kutup bölgelerinde eşi görülmemiş miktarda buz kopmuştu. Titanic, Marconi'nin yeni kablosuz telgraf sistemiyle donatıldı ve iki Marconi operatörü, kablosuz odayı günde 24 saat çalışır durumda tuttu. 14 Nisan Pazar günü, denizdeki beşinci gün, Titanik beş farklı buz uyarısı aldı, ancak kaptan aşırı endişeli değildi. Gemi 22 knot hızla ilerledi ve hattın Genel Müdürü J. Bruce Ismay, New York'a programdan bir gün önce varma fikrinin tadını çıkardı. 14 Nisan gecesi, kablosuz operatör Phillips, konuşkan yolcu mesajlarını Newfoundland'daki Cape Race'e göndermekle çok meşguldü, bu sayede iç kısımlarda arkadaşlara ve akrabalara iletilebilirdi. O gece altıncı bir buz uyarısı aldı, ancak Titanik'in uyarının konumuna ne kadar yakın olduğunu fark etmedi ve bu mesajı dirseğinin altındaki bir kağıt ağırlığının altına koydu. Kaptan Smith'e ya da köprüdeki subaya asla ulaşmadı.

Tüm hesaplara göre, gece alışılmadık derecede berrak ve karanlıktı, aysızdı ama yıldızlarla dolu inanılmaz bir gökyüzüyle hafifçe parlıyordu. Yıldızlar o kadar parlaktı ki, bir subay Jüpiter gezegenini (daha sonra ufkun hemen üzerinde yükselen) bir vapur ışığı sanmıştı. Deniz de aynı şekilde alışılmadık şekilde sakin ve düzdü, hayatta kalanların çoğu "cam gibi" dedi. Dalgaların olmaması, buzdağlarını tespit etmeyi daha da zorlaştırdı, çünkü dağların kenarlarında belirgin bir beyaz su kırılması yoktu. Saat 11:40'ta, karga yuvasındaki bir gözcü ileride ölü bir buzdağı gördü. Köprüyü haberdar etti ve Birinci Subay Murdoch geminin sert bir şekilde limana dönmesini emretti. Makine dairesine tam kıç yönü tersine çevirmesini işaret etti. Gemi hafifçe döndü, ama çok büyüktü, çok hızlı hareket ediyordu ve buzdağı çok yakındı. 37 saniye sonra, tarihin en büyük deniz felaketi başladı. O kahramanlık, terör ve trajedi gecesinde 705 hayat kurtarıldı, 1502 hayat kaybedildi ve birçok efsane doğdu.


BU ÜRÜNÜ BİTİRMEK İÇİN İHTİYACINIZ OLAN MALZEMELERİ SAYFANIN EN ALTINDA BULABİLİRSİNİZ


Hobbytime Yorumu

Son derece detaylı bir işçiliğe sahip olan bu hazır ahşap gemi maketi, dostlarınız içinde bulunmaz bir hediyedir. Nakliye esnasında zarar görmemesi için özel ahşap sandıkta , ayrıca da karton koli içerisindedir. İstendiğinizde komple kapalı plexiglass camekan siparişi de verebilirsiniz. Hobbytime olarak sizlere daha gerçekçi ve kaliteli ürünler sunmaya devam edeceğiz. .


STOK DURUMU
DIGERLERI
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR