Border BF-001 1/35 Ölçek, Messerschmitt Bf 109G-6, Savaş Uçağı Plastik Model Kiti (BRDBF001)

Fiyat : ₺2.959,74(KDV Dahil)
Stok Miktarı : 12
Barkod : 6971995749226
sezon kodu
Ölçek : 1/35 ÖLÇEK


İçindekiler

  • Plastik parçalar
  • Dekal
  • Yapım kılavuzu
  • Photo etching

Özellikleri

  • Yüksek Detay Seviyesi: Özellikle zırhlı araçlarda perçinler, kaynak izleri, motor detayları gibi ince ayrıntılar özenle işlenmiştir.
  • Kaliteli Kalıp ve Plastik Malzeme: Kalıplar net ve temizdir; çapak ve deformasyon nadirdir. Plastik kalitesi, kolay kesim ve zımpara için uygundur.
  • Hareketli Parçalar: Birçok tank modelinde döner kule, hareketli palet ve süspansiyon detayları bulunur.
  • Foto-Çizim (PE) Parçalar: Bazı modellerde ince detaylar için pirinçten üretilmiş foto-çizim parçalar yer alır.
  • Figür Desteği: Zırhlı araçlarla uyumlu figürler içeren kitler de mevcuttur. Figürlerdeki yüz detayları ve üniforma kıvrımları oldukça gerçekçidir.
  • Kolay Uyum: Parçaların birbiriyle uyumu genellikle başarılıdır. Deneyimli modelciler için hızlı montaj sağlarken, yeni başlayanlar için de ekstra zorluk çıkarmaz.
  • Tarihsel Doğruluk: Ürünler genellikle 2. Dünya Savaşı, modern dönem ya da spesifik çatışmalardan referans alınarak üretilir ve tarihsel açıdan doğru detaylara sahiptir.
  • Dekal ve Alternatif Seçenekler: Tek bir model için birden fazla ülke/üniteye ait çıkartmalar sunulabilir. Bu sayede farklı versiyonlar yapılabilir.
  • Modern Tasarım Yaklaşımı: Yeni çıkan kitlerde 3D modelleme ve CAD teknolojileriyle tasarlanmış parçalar kullanılır.
  • Kutu Tasarımı ve İçeriği: Kutuların görselleri dikkat çekici olup, içeriğinde net talimat kitapçığı, boya önerileri ve gerekirse yapı şemaları yer alır.

Hobbytime Model Bilgisi

Messerschmitt Bf-109, klasik kuyruklu, alçak kanat konfigürasyonuna sahip, tek motorlu, Alman metal yapılı bir avcı uçağıdır. II. Dünya Savaşı sırasında temel ve en çok üretilen Luftwaffe avcı uçağı olduğu ortaya çıkmıştır. Prototipin uçuşu 29 Mayıs 1935'te gerçekleşmiş ve seri üretim 1936-1945 yılları arasında devam etmiştir. Toplamda, her çeşitten yaklaşık 35.000 Messerschmitt Bf-109 avcı uçağının üretildiği tahmin edilmektedir; bunların çoğu savaştan sonra Çek ve İsrail hava kuvvetlerinin hizmetinde kalmıştır. Bf-109'un kökleri, Luftwaffe'nin 1933'te yeni bir avcı uçağı için ilan ettiği yarışmaya dayanmaktadır. He-112 ile rekabette, Bf-109 projesi başlangıçta kaybetmiş, ancak Willie Messerschmitt'in entrikaları sayesinde proje devam edebilmiş ve sonunda yarışmayı kazanarak Luftwaffe'nin ana avcı uçağı olmuştur. Üretim sürecinde Bf-109'un birkaç ana varyantı geliştirildi. İlk üretim öncesi seri, Junkers Jumo 210 (A veya Da) motorunun farklı versiyonlarına sahip Bf-109B (Berta) idi. Bunlar İç Savaş sırasında 1937'den itibaren İspanya'da test edildi. Bir sonraki versiyon Bf-109C (Caesar)'dır. B versiyonundan farklı bir motora ve iki adet 20 mm ve 2 HP 7,92 mm toptan oluşan kapsamlı bir silahlanmaya sahipti. Bu makineler İspanya semalarında da savaştı. Üçüncü versiyon, Junkers Jumo 210 Da veya Daimler-Benz DB 600 motoruna sahip Bf-109D (Dora)'dır. Eylül harekâtında savaştı, ancak 1939/1940 döneminde E versiyonu ile değiştirildi.

En ünlü model, Daimler-Benz 601A veya N motoruna sahip Bf-109E (Emil) idi. Üç kanatlı pervane kullanan ilk uçaktı. Bf-109E, Fransa seferinde, İngiltere üzerinde, Kuzey Afrika'da ve Doğu Cephesi'nde savaştı. Bf-109E kariyerine başlayan as, ünlü Adolf Galland'dı. Bir sonraki versiyon, Alman pilotlara göre aerodinamik açıdan en mükemmel olan Bf-109F (Friedrich)'dir. Gövdenin, kanatların, kabin kaplamalarının değişen şeklini ekti, ancak yeni bir motor kullanılmadı. 1940/1941'in başında hizmete girdi. Tasarımın geliştirilmesinin bir parçası olarak, Bf-109'un daha fazla spesifikasyonu geliştirildi ve bunlardan G (Gustav) versiyonu en çok kopya üretilen versiyon oldu. Makinenin performansını artıran en önemli değişiklik, 1475 beygir gücünde yeni bir 12 silindirli Daimler-Benz DB605A motorunun takılmasıydı. Bf-109G'nin silah donanımı, kokpit kaplamasının önünde, gövdede bulunan bir çift 13 mm makineli tüfek ve MG151 20 mm veya daha ağır MK108 30 mm toptu. Seri üretilen son versiyon, üretimi Ekim 1944'te başlayan Bf-109K (Kurfirst) idi. Motor olarak bir Daimler-Benz DB 605DB veya DC ünitesi kullanıldı. Bf-109K, II. Dünya Savaşı sırasında üretilen en hızlı versiyondu ve 730 km/s hıza ulaşıyordu. Bunun dışında, H ve Z olmak üzere iki versiyon daha üretildi.Ancak bunlar daha çok deneysel versiyonlardı ve seri üretime başlanmadı. İtki ve silahlanmada yapılan sonraki iyileştirmeler, Messerschmitt Bf-109'u II. Dünya Savaşı'nın en tehlikeli avcı uçaklarından biri haline getirdi ve aynı zamanda Willy Messerschmitt tarafından tasarlanan hafif açılı gövdenin büyük potansiyelini gösterdi. Teknik veriler (Bf-109 G-6 versiyonu): uzunluk: 8,95 m, kanat açıklığı: 9,92 m, yükseklik: 2,6 m, azami hız: 640 km/s, tırmanma hızı: 17 m/s, azami menzil: 850 km, azami tavan 12.000 m, silahlanma: sabit - 2 MG131 13 mm makineli tüfek ve 1 MG151 20 mm top, asılı - 250 kg bomba veya 2 Wfr füze rampası. Gr. 21.

Kılavuz
Ölçek
1/35 ÖLÇEK
STOK DURUMU
YENI
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR