0 850 303 08 40
Buradasınız :

Sıkça Sorulanlar

Üyelik gerekli mi?

HobbyTime'dan alışveriş yaparken üyelik zorunlu değildir, üye olamadan da alışveriş yapabilirsiniz. Alışveriş ve üyelik işlemleriniz sırasında istediğimiz bilgiler, siparişlerinizin güvenli bir şekilde size ulaşabilmesi için gereklidir.

 

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

"Giriş Yap" bölümünde bulunan "Şifremi Unuttum" linkine tıklayın. Siteye üye olduğunuz e-posta adresinizi ve güvenlik kodu kısmında gördüğünüz kodu yazın. Yeni şifreniz hemen e-posta kutunuza gönderilecektir.

 

Siparişimi nasıl takip ederim?

Üye bilgileriniz ile giriş yaptıktan sonra "siparişlerim" bölümünden tüm siparişlerinizin durumunu anlık olarak takip edebilirsiniz. Üyeliksiz alışveriş yaptıysanız eğer siparişiniz sırasında vermiş olduğunuz mail adresinize siparişinizin son durumu ile ilgili bilgilendirme maili gönderilmektedir.

 

Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Kapıda ödeme seçeneğimiz yoktur.

 

Kargo ücreti ne kadar?

150 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir. Ücretsiz kargo sadece "Sürat Kargo" ve "Aras Kargo" da geçerli olup diğer kargo şirketlerini seçmeniz halinde sipariş tutarınız 150 TL ve üzeri dahi olsa kargonuz "Ücret Alıcı" olarak gönderilecektir.

 

Kargomun bana ulaşması ne kadar sürer?

Siparişiniz kargoya verildikten sonraki 1-3 iş günü içerisinde size ulaşmış olur. Bu süre bulunduğunuz adrese göre değişiklik gösterebilir.

 

Ürünü değiştirmek/iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

İade ve değişim 0312 438 40 31 numaralı telefondan destek alabilirsiz. İptal ve iade işlemlerinde tarafınıza gönderilmiş olan faturaları tüm nüshaları ile beraber tarafımıza ulaştırmanız gerekmektedir. Lütfen ürünleri teslim aldığınız şekilde bize ulaştırmaya özen gösterin.

 

İade etmek ya da değiştirmek istediğim ürünü hangi adrese göndermeliyim?

İade edeceğiniz ürünü HobbyTime Merkez Mağaza - Turan Güneş Bulvarı Cezayir Cad. 12/A Çankaya/Ankara adresine gönderebilirsiniz.